Convocatòria d’ajuts per al 2018

La Fundació Privada Mútua Catalana (FPMC), amb l’objectiu social de donar suport a la cultura, anuncia la convocatòria de concessió d’ajuts per a activitats programades per a l’any 2018. Hi poden concórrer grups, associacions, entitats i tota mena de col·lectius legalment constituïts.

La sol·licitud, que s’ha de dirigir al domicili social de la Fundació (Rambla Nova, 56; 43004 Tarragona), abans del dia 20 de desembre de 2017, ha d’incloure les següents dades:

Identificació:

– Entitat sol·licitant: nom, adreça, telèfon, adreça electrònica, NIF, núm. compte bancari

– Representant de l’entitat: Nom, DNI i càrrec

Activitat de l’ajut demanat:

– Nom, concepte, data

– Escrit explicatiu i raonat de l’activitat que s’ha d’ajudar

– Pressupost total previst

– Import de l’ajut que es demana

La sol·licitud ha d’anar acompanyada de la següent documentació, sempre i quan siguin entitats que no hagin demanat ajut els dos darrers anys:

– Fotocòpies del DNI i del NIF.

– Fotocòpia dels estatuts vigents de l’entitat.

– Document acreditatiu de la condició del signant.

– Declaració que expressi l’existència o no d’altres patrocinadors de l’activitat, o bé, si és el cas, la intenció de demanar-los i a qui.

– Memòria succinta de l’activitat de l’entitat els darrers dos anys.