Reconeixement a la contribució d’Arola Editors a la literatura tarragonina

Arola Editors va complir el passat 2018 els primers vint anys d’història, consolidada com una de les  principals editorials del Camp  de Tarragona.

Durant aquestes dues dècades, i sota  la direcció dels  germans Alfred i Fèlix Arola, han publicat més de 1.200 títols i han rebut diferents guardons per la seva contribució a la llengua, la literatura i la cultura  catalana.

Entre aquests destaquen els vinculats a  la seva col·lecció de textos dramàtics i teatrals contemporanis, buc insígnia de l’editorial tarragonina i considerada la millor del país.  Recentment han rebut el premi de la Crítica de les Arts Escèniques  i també han estat reconeguts pel Teatre Nacional de Catalunya (TNC), pel qual treballen publicant els textos de totes les  obres que s’estrenen.

Arola Editors destaca també per posar en valor els autors  locals de la demarcació i les temàtiques minoritàries. Seguint aquesta filosofia, la Fundació Privada Mútua Catalana (FPMC) publica cada any diferents obres amb l’editorial, amb la que manté un estret vincle professional.

És per aquest motiu que aquest  mes de maig  totes dues parts han signat la renovació del conveni de col·laboració anual, per continuar donant suport a la tasca imprescindible de divulgació i promoció cultural d’aquest prestigiós segell literari local.