La Fundació lliura al Port una de les obres guanyadores del Concurs de Pintura

El president de la Fundació Mútua Catalana, Pere Jornet, ha lliurat al president del Port de Tarragona, Josep Maria Cruset, una de les obres guanyadores del III Concurs de Pintura que organitza la pròpia fundació.

Es tracta de l’obra “Me voy”, d’Eduard Virgili, que a partir d’ara passa a formar part del fons d’art de l’Autooritat Portuària de Tarragona. Aquest és un dels aspectes que contté el conveni de col·laboració entre les dues parts a l’hora d’organitzar el concurs de pintura.

La convocatòria va a càrrec de la Fundació Mútua Catalana, però el Port la fa possible gràcies a la cessió d’un dels seus espais destinats a exposicions.

El lliurament de l’obra artística s’ha realitzat en el marc d’una visita institucional de Pere Jornet a Josep Maria Cruset. Tots dos han parlat de la quarta edició del Concurs de Pintura i la tercera del de Dibuix i Gravat: el 17 de setembre tindrà lloc l’anunci de la decisió del jurat i la inauguració de la mostra d’obres presentades al Tinglado 1 del Port.

Prèviament, durant tot el mes d’agost i fins al 8 de setembre els artistes podran presentar les seves obres al concurs. Les bases del certamen es poden consultar aquí.

La dotació econòmica dels premis és de 5.200€ en total.