Suport a la formació teatral des de la Cooperativa Obrera Tarraconense

D'esquerra a dreta, Ramon Marrugat, patró de la Fundació, Dionisio de la Varga, president de la COT, i Joan Josep Marca, president de la FPMC, a l'acte de renovació del conveni de col·laboració entre les dues entitats.

L’Aula d’Arts Escèniques de la Cooperativa Obrera Tarraconense (COT) s’està consolidant els darrers anys com a centre de formació teatral a la ciutat, amb el suport de la Fundació Privada Mútua Catalana (FPMC), que enguany hi ha renovat el conveni de col·laboració, pressupostat en 6.000 euros.

Sota la direcció de Meritxell Muñoz, llicenciada en Escenografia  i en Filosofia i Lletres,  i amb la sala El Magatzem com a  espai emblemàtic de treball, l’Aula ofereix enguany nombrosos cursos impartits per professors titulats per l’Institut del Teatre i amb prestigi professional en el seus respectius camps.

Hi destaquen els dedicats a l’iniciació al teatre, ja sigui per als més menuts, sota la direcció de Francina Fernàndez, com també per a joves i adults (amb Oriol Guinart, Francesc Cerro  i Marc Chornet com a professors).

També s’ofereixen cursos intensius d’introducció al càsting i de teatre al carrer, impartits per Xavier Zaragoza i Oriol Grau, respectivament, i un cicle de conferències adreçat als espectadors.

La matrícula és gratuïta en tots els casos i les inscripcions es poden fer trucant als telèfons 977211148 i 608382431, a l’adreça electrònica cot@cotarraconense.cat, el web www.cotarraconense.cat o presencialment a les oficines de l’històric edifici de la COT, al número 23 del carrer Fortuny, de dilluns a divendres, de 16..00 hores a 20.00 hores.

Per aquest 2017, i seguint amb l’impuls viscut a la centenària entitat local des de l’arribada a la presidència de Dionisio de la Varga,  l’Aula d’Arts Escèniques de la COT dóna acollida a la programació d’activitats i obres de grups de la ciutat i d’altres municipis del Camp de Tarragona, primant el seu interès innovador i d’experimentació. En aquest sentit, també ofereix cursos de balls de wing, dansa multicultural i tribal, tango i country.