Cicle de contes a les biblioteques, organitzat pel Consell Comarcal del Tarragonès

La Fundació recolza un cicle de contes a les biblioteques i punts de lectura, organitzat pel Consell Comarcal del Tarragonès

La Fundació Privada Mútua Catalana ha signat un conveni per donar suport al cicle de contes a les biblioteques i punts de lectura del Tarragonès, organitzat pel Consell Comarcal.

El cicle es va iniciar la passada tardor, ha tingut continuïtat aquesta primavera i tornarà a repetir-se després de l’estiu d’enguany, també amb el patrocini de la Fundació. A la darrera edició hi han participat els municipis de Creixell, Vilallonga del Camp, Salomó, la Nou de Gaià, el Catllar, la Canonja, Roda de Berà, Perafort, Torredembarra, la Riera de Gaià i Altafulla.

El president del Consell Comarcal del Tarragonès, Frederic Adan (a la dreta de la foto) ha signat el conveni amb el president de la Fundació, Joan Josep Marca. Aquest darrer ha expressat el “compromís” de l’entitat que representa amb aquest tipus d’iniciatives que donen “aixopluc” a activitats culturals adreçades, en especial, als nens.