La Fundació rep el primer Premi de Cultura del Casal Tarragoní

La Fundació Privada Mútua Catalana (FPMC) ha estat distingida amb el primer Premi Casal Tarragoní de Cultura per la seva tasca de suport i mecenatge envers les entitats, associacions i institucions de la demarcació.

El guardó fou lliurat el passat diumenge, 27 de novembre, al president de la Fundació, Joan Josep Marca, durant la celebració, a l’auditori Eutyches del Palau de Congressos, del concert de Santa Cecília (patrona dels músics), organitzat pel Casal Tarragoní.

Durant l’acte es va gaudir de l’actuació de la cobla Cossetània, vinculada a l’entitat organitzadora, i es va fer el lliurament de la primera edició d’aquest premi instaurant enguany  i al qual els seus promotors volen donar continuïtat.

Marca, que va rebre la distinció de mans del president del Casal Tarragoní, Jordi Grau, va afirmar que la concessió d’aquest premi “anima” als responsables de la FPMC a “seguir treballant per l’art i la cultura de les comarques del sud de Catalunya”.

El Casal Tarragoní és una de les entitats de la ciutat que té signat un conveni de col·laboració amb la Fundació per dur a terme el seu programa anual de concerts i activitats.

Trofeig lliurat a la Fundació Mútua Catalana. (Fotografia: Casal Tarragoní)