Renovació del conveni amb l’Ajuntament de Tarragona

L'alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros (esquerra) i el president de la Fundació, Joan Josep Marca, durant l'acte de signatura del conveni de col·laboració. Fotografia: Mauri.

La Fundació Privada Mútua Catalana (FPMC) ha renovat per aquest 2016 el conveni de col·laboració que manté des de fa uns anys amb l’Ajuntament de Tarragona.

Aquest acord és un dels més importants (pel que fa a l’aportació econòmica) dins l’aposta de la Fundació per donar suport a les institucions, entitats i associacions locals que promouen la cultura.

El conveni d’enguany està pressupostat en 27.000 euros, que es destinaran al Festival Tarraco Viva, el Festival SCAN i la programació d’opera de gran format als teatres de Tarragona.

L’acte de signatura va comptar amb la participació de l’alcalde de la ciutat, Josep Fèlix Ballesteros, que va voler agraïr una col·laboració “que s’ha anat consolidant amb els anys i que, no només representa aportació econòmica, sinó suport institucional també en temes patrimonials”, segons va afirmar.

Ballesteros va fer referència, en aquest sentit, al suport de la FPMC a la intervenció arqueològica que s’està duent a terme actualment al carrer dels Ferrers i la Plaça dels Sedassos, corresponent al Circ Romà, i al Congrés Internacional d’Arqueologia i Món Antic, que el proper mes de novembre viurà la seva tercera edició.

El president de la Fundació, Joan Josep Marca, va destacar com a objectiu d’aquest conveni “el bé col·lectiu de la ciutat i la seva projecció cap enfora”. Marca va indicar també que la FPMC vol estar “a la primera línia de la projecció cultural de Tarragona”.