Un segle de tennis a Tarragona

El gerent del Club Tennis Tarragona, David Valeriano (esquerra) i el president de la Fundació, Joan Josep Marca, mostren el llibre sobre la història del tennis a la ciutat, durant l'acte de signatura del conveni de col·laboracio.

La Fundació Privada Mútua Catalana (FPMC) ha signat enguany el primer conveni de col·laboració amb  el Club Tennis Tarragona,  una de les entitats esportives més emblemàtiques de la ciutat.

L’acord s’inscriu dins els actes de commemoració del primer centenari de la pràctica competitiva de tennis a la ciutat (1915-2015), que el club local està organitzant des de fa mesos.

Entre les iniciatives programades destaca l’edició i publicació d’un llibre que recull en 300 pàgines les dades, textos i fotografies més significatives d’aquest segle d’història.

Els autors de l’obra són Enric Pujol Cayuelas i Jaume Benages i el pròleg és d’Agustí Pujol i Niubó, president de la comissió organitzadora del centenari i una de les principals figures del tennis tarragoní, després d’haver dirigit la federació espanyola durant prop de vint anys (1985-2004).

La Fundació dóna suport a l’edicio d’aquest llibre amb una aportació de 3.000 euros i, alhora, mostra el seu compromís amb les iniciatives de recerca històrica a la ciutat en altres camps a més de l’arqueologia i la cultura.