La Fundació organitza un concurs estatal de pintura artística

La Fundació Privada Mútua Catalana (FPMC) organitza enguany la primera edició d’un concurs estatal de pintura, amb la finalitat de fomentar la creació i la recerca en aquest camp cultural i artístic.

El certamen té una dotació econòmica en premis de 3.800 euros (1.800 euros per al guanyador i dos accèssits de 1.200 euros i 800 euros, respectivament). Totes les obres participants formaran part d’una exposició oberta al públic del 3 al 13 de novembre d’enguany al Refugi número 1 del Port de Tarragona, a on també es donarà a conèixer els noms del vencedors.

La temàtica i la tècnica és lliure i els treballs han de ser originals, signats i inèdits, és a dir, que no hagin estat ni exposats ni premiats en cap altre concurs o mostra. El jurat estarà format per membres de la FPMC, crítics d’art, i representants de les entitats col·laboradores del certamen: el Port de Tarragona, l’Ajuntament de Tarragona, la Diputació de Tarragona, la Universitat Rovira i Virgili (URV) i la Generalitat de Catalunya.

Els premis es lliuraran durant la gala anual que celebra la Fundació. Les bases del concurs es poden consultar aquí:

Les obres participants s’han de presentar del 3 al 16 d’octubre, tot i que ja és obert el període d’inscripció, omplint el formulari que es pot trobar aquí:

Per a més informació es pot trucar al telèfon 610-920-650 (Pere Joan Salas).