Estretant els vincles amb la Cooperativa Obrera Tarraconense

D'esquerra a dreta, Ramon Marrugat, patró de la Fundació, Dionisio de la Varga, president de la COT, i Joan Josep Marca, màxim mandatari de la FPMC, durant l'acte de signatura del conveni.

La Fundació Privada Mútua Catalana (FPMC) i la Cooperativa Obrera Tarraconense (COT) han renovat enguany el seu lligam de col·laboració mitjançant un conveni per donar suport a l’Aula d’Arts Escèniques de la centenària entitat local, fundada el 1904.

Aquest espai, vinculat a la sala El Magatzem, treballa en la formació i dinamització de col·lectius d’alumnes i professionals, amb la intenció d’investigar i experimentar.

Els seus objectius concrets es centren en oferir formació especialitzada i variada en les diferents arts escèniques amb la creació de tallers d’iniciacio, aprenentatge i reciclatge, a més de curset anuals de més llarga durada.

Alhora, l’Aula d’Arts Escèniques de la COT dóna acollida a la programació d’activitats i obres de grups de la ciutat i d’altres municipis del Camp de Tarragona, primant el seu interès innovador i d’experimentació.

L’actual directora és Meritxell Muñoz, llicenciada en Escenografia per l’Institut del Teatre i en Filosofia i Lletres  per la Universitat de Barcelona i, entre els professors, hi ha reconeguts professionals del teatre i les arts escèniques, com ara Oriol Grau, Marc Chornet, Francesc Cerro, Francina Fernández i Iban Beltran.

El conveni, que suposa un ajut econòmic de 6.500 euros a l’emblemàtica entitat local, el van signar recentment el president de la Fundació, Joan Josep Marca, i el màxim dirigent de la COT, Dionisio de la Varga.