Convocatòria d’ajuts per al 2016

La Fundació Privada Mútua Catalana, amb l’objectiu social de donar suport a la cultura, anuncia una convocatòria de concessió d’ajuts per a activitats culturals programades per a l’any 2016, a la qual hi poden concórrer grups, associacions, entitats i tota mena de col·lectius legalment constituïts.

La sol·licitud, que s’ha de dirigir al domicili social de la Fundació (Rambla Nova, 56; 43004 Tarragona), abans del dia 20 de desembre de 2015, ha d’incloure les següents dades:

Identificació:

• Entitat sol·licitant: nom, adreça, telèfon, adreça electrònica, NIF, núm. compte bancari
  • Representant de l’entitat: Nom, DNI i càrrec

Activitat de l’ajut demanat:

• Nom, concepte, data
  • Escrit explicatiu i raonat de l’activitat que s’ha d’ajudar
  • Pressupost total previst
  • Import de l’ajut que es demana

La sol·licitud ha d’anar acompanyada de la següent documentació:

• Fotocòpies del DNI i del NIF. (1)
  • Fotocòpia dels estatuts vigents de l’entitat. (1)