Música de renom internacional a Vila-seca

La Fundació Auditori Josep Carreras de Vila-seca s’ha convertit en un dels principals col·laboradors de la Fundació Privada Mútua Catalana (FPMC), com a referent cultural dins l’àmbit de la música clàssica al Camp de Tarragona.

La fundació, que porta el nom del millor tenor català de la història i un dels símbols musicals del país arreu del món, organitza una programació de concerts i activitats de primer nivell aprofitant les seves instal·lacions a Vila-seca, concretades en un auditori i un conservatori que son referents internacionals.

Per aquesta tardor han programat dotze concerts que van del violí de Josep Colomé a la guitarra d’Alfredo Panebianco, el piano de Leonel Morales, la veu de Nancy Fabiola, el jazz del Manel Camp quartet, l’aposta noucentitsta de Maria Teresa Garrigosa i el pop d’Anna Roig i l’ombre de Ton Chien.

També han convidat a l’Orquestra Simfònica del Conservatori Superior de Castelló, l’Orquestra Camerata XXI, el Cor de Cambra femení Scherzo, els instrumentistes de Vespres d’Arnadí i els cantants d’Ensemble o Vos Omnes, el Cor Nova Unió i l’Orquestra Händel i, per mostrar el planter que estan creant, l’Orquestra de l’Auditori Josep Carreras.

La FPMC dóna suport a aquesta programació de tardor amb una aportació de 2.500 euros, mitjançant un conveni de col·laboració que renova el ja signat el 2014.

El conveni  el van signar recentment el president de la FPMC, Joan Josep Marca, i el màxim responsable de la Fundació Auditori Josep Carreras, Josep Maria Pujals.