La Fundació dóna suport a la URV

La Fundació Privada Mútua Catalana aporta enguany 28.300 € a la Universitat Rovira i Virgili per tirar endavant diverses iniciatives. El president de la fundació, Joan Josep Marca, i el rector de la URV, Joan Anton Ferré, han signat aquest dijous al Rectorat el conveni entre les dues entitats. La literatura, la història, l’arquitectura, l’arqueologia i el teatre són els àmbits d’actuació dels projectes que compten amb el suport de la fundació.

En l’àmbit de la filologia catalana, s’ajuda la Càtedra Josep Anton Baixeras de patrimoni literari. Pel que fa a la història, el conveni preveu donar suport a un congrés organitzat pel grup de recerca ISOCAC i un taller d’història oral. També hi ha un ajuts destinats a l’aula de teatre de la URV, la realització de fotografies aèries dels monuments de Tarraco i la presentació del Centre de Recerca Urbana del Camp de Tarragona que promou l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura.

La trobada entre la URV i la Fundació Mútua Catalana ha servit per analitzar i comentar futurs àmbits de col·laboració.