Cultura i esport amb el Club Natació Tàrraco

El Club Natació Tàrraco és una entitat esportiva de referència a la ciutat. Fundat el 1963, compta amb unes instal·lacions emblemàtiques al Passeig Torroja, enfront de les muralles, a on han après a nedar més de 25.000 tarragonins durant el darrer mig segle.

Els darrers anys, el club ha experimentat un gran canvi social i esportiu gràcies a la creació de noves seccions, com la natació sincronitzada, l’hoquei-subaquàtic, el triatló, el tennis de taula i l’atletisme, i ha consolidat i augmentat la seva representativitat institucional a la ciutat com a membre destacat de la societat civil local.

A més d’organitzar esdeveniments esportius, el C.N. Tàrraco celebra actes públics de debat sobre el món de l’esport i, durant aquest darrer trimestre del 2015, iniciarà un cicle de xerrades a on convidats de primer nivell parlaran de la vinculació de la cultura i l’esport.

Aquest cicle comptarà amb el suport de la Fundació Privada Mútua Catalana (FPMC), mitjançant una aportació de 4.000 €. El conveni de col·laboració entre la Fundació i el C.N. Tàrraco es va signar recentment i suposa l’inici d’una relació de futur que promet ser molt fructífera.