Conveni de col·laboració amb l’Institut d’Estudis Vallencs

L’Institut d’Estudis Vallencs (IEV) és una entitat cultural sense ànim de lucre, referent al Camp de Tarragona. Creada el 1960 i amb seu actual a l’antic Hospital de Sant Roc de Valls, és membre fundador de la Coordinadora de Centres d’Estudis de Parla Catalana.

Entre les diferents activitats anuals que organitza l’IEV, destaca enguany una exposició de plànols i dibuixos realitzats per Òscar Roset i Rubió de tots els edificis i dependències de caràcter religiós que existeixen o ho van fer en el passat a la capital de l’Alt Camp.

La mostra es va fer el passat mes de març a la Sala Sant Roc, sota el títol Deu segles d’arquitectura religiosa a Valls i tindrà continuïtat durant el darrer trimestre del 2015 amb l’edició i publicació d’un catàleg amb la reproducció dels prop de 40 plafons amb plantes, seccions i fotografies dels edificis.

La Fundació Privada Mútua Catalana (FPMC) ha volgut donar suport a aquesta doble iniciativa amb la signatura d’un conveni de col·laboració amb l’IEV, pressupostat en 2.500 €.

La signatura del conveni la van fer recentment el president de l’entitat vallenca, Xavier Salat, i el president de la Fundació, Joan Josep Marca.