Col·laboració amb la Coral Augusta

La Coral Augusta és una associació fundada fa 28 anys que, actualment, compta amb 30 cantaires. La coral organitza un programa amb una mitjana de vuit concerts per temporada que, en aquest 2015 i repetint el conveni signat l’any passat, reben el suport econòmic de la Fundació Privada Mútua Catalana (FPMC).

L’agrupació té el seu orígen a la parròquia de Sant Fructuós,  a la plaça dels Castellers, a on mantenen la seu social. El cor està especialitzat en peces de música popular d’arreu del món i en composicions religioses. El passat 13 de juny, per exemple, van oferir, en diferents actuacions, un concert de poemes catalans musicats i preparen ara un de repertori romàntic.

També organitzen tallers de millora de la tècnica del cant coral i misses cantades per diferents poblacions del Camp de Tarragona. En aquest sentit, destaquen les que ofereixen periòdicament al Santuari del Loreto.

Tot i això, el moment més important el viuen durant la celebració de la Setmana Santa a la ciutat, participant de forma activa al recorregut de les processons i a l’ofici del Sermó de les Set Paraules.

El conveni del 2015, valorat en 500 €, el van signar recentment el president de la Coral, Josep Martínez, i el de la Fundació, Joan Josep Marca.