Un lligam estret amb la Cooperativa Obrera Tarraconense

La Fundació Privada Mútua Catalana (FPMC) i la Cooperativa Obrera Tarraconense (COT) han reforçat enguany el seu lligam mitjançant un conveni de col·laboració per donar suport a l’Aula d’Arts Escèniques de la centenària entitat local.

Aquest espai, vinculat a la sala El Magatzem, treballa en la formació i dinamització de col·lectius d’alumnes i professionals, amb la intenció d’investigar i experimentar.

Els seus objectius concrets es centren en oferir formació especialitzada i variada en les diferents arts escèniques amb la creació de tallers d’iniciacio, aprenentatge i reciclatge, a més de curset anuals de més llarga durada.

Alhora, l’Aula d’Arts Escèniques de la COT dóna acollida a la programació d’activitats i obres de grups de la ciutat i d’altres municipis del Camp de Tarragona, primant el seu interès innovador i d’experimentació.

El conveni, que suposa un ajut econòmic de 7.000 euros a l’emblemàtica entitat local, el van signar recentment el president de la Fundació, Joan Josep Marca, i el màxim dirigent de la COT, Dionisio de la Varga.