El Casal Tarragoní rep l’ajut de la Fundació per fomentar la Sardana

EL CASAL TARRAGONÍ REP L'AJUT DE LA FUNDACIÓ PER FOMENTAR LA SARDANA

La Fundació Privada Mútua Catalana dóna suport a la sardana i ha signat per aquest 2014 un conveni amb el Casal Tarragoní per valor de 3.000 euros.

Aquesta entitat, fundada el 1957 i amb seu a la Cooperativa Obrera, organitza cada temporada una desena d’actes entre ballades fixes i aplecs. Tenen 90 socis i una cobla, la Cossetània, que tot just acaba de crear un quintet de vent.

El Casal Tarragoní impulsa altres manifestacions de la cultura popular catalana i també celebra recitals de poesia i activitats musicals.

El conveni de col·laboració l’han signat el president del Casal, Jordi Grau (al centre de la foto), i el president de la Fundació Privada Mútua Catalana, Joan Josep Marca (esquerra). A l’acte de signatura hi ha participat també Ramon Marrugat (dreta), patró de la Fundació.