La Fundació renova el conveni amb l’Ajuntament de Tarragona

Primera reunió de Pere Jornet amb el nou alcalde de Tarragona i signatura del coveni 2019. Foto: Ajuntament de Tarragona.

La Fundació Mútua Catalana renova el seu compromís amb la cultura a la ciutat de Tarragona. El president de la Fundació, Pere Jornet, ha signat amb l’alcalde, Pau Ricomà, el conveni de col·laboració d’aquest 2019.

A través d’aquest acord, la Fundació aporta 20.000 euros que van destinats a la programació d’òpera a Tarragona, la realització del Festival Internacional de Dixieland, el muntatge d’exposicions al Centre d’Art,  la programació d’arts escèniques i l’adaptació de les obres de teatre per a espectadors amb discapacitat auditiva o visual.

La signatura del conveni s’ha realitzat en el marc de la primera trobada oficial de Pere Jornet amb el nou alcalde de Tarragona. Tots dos han parlat de les necessitats culturals de la ciutat i Ricomà ha agraït a la Fundació Mútua Catalana l’esforç que realitza cada any per ajudar les diferents manifestacions culturals i artístiques.

Alcalde i president s’han emplaçat a futures reunions per seguir abordant possibles punts de trobada i col·laboració entre l’ajuntament i la Fundació.