La Fundació Mútua es reuneix amb l’alcalde de Tarragona

Reunió del president i membres del patronat de la fundació amb l'alcalde Ballesteros al despatx de l'ajuntament de Tarragona.

Primera trobada institucional entre el president de la Fundació Mútua Catalana i l’alcalde de Tarragona. La reunió entre Pere Jornet i Josep Fèlix Ballesteros ha servit per remarcar l’interès de tots dos en mantenir la col·laboració entre l’entitat i la institució.

Jornet ha assistit a la trobada acompanyat dels patrons de la fundació Josep Joaquim Sendra i Ramon Marrugat, i han intercanviat amb l’alcalde diversos obsequis.

Jornet i Ballesteros han repassat possibles escenaris de col·laboració en el futur, després de refermar la voluntat d ela fundació de seguir donant suport a iniciatives culturals del consistori.

Els darrers anys, l’aportació econòmica de la fundació ha fet possible les representacions d’òpera al Teatre Tarragona. A més, han ajudat altres projectes impulsats a la ciutat a través del govern municipal.