Visita institucional a l’Arquebisbe de Tarragona

D'esquerra a dreta, al Palau Arquebisbal: Francesc Roig, Josep Joaquim Sendra, Pere Jornet i monsenyor Jaume Pujol.

El president de la Fundació Mútua Catalana, Pere Jornet, ha realitzat una visita institucional al Sr. Arquebisbe de Tarragona, monsenyor Jaume Pujol i Balcells, per parlar de diversos temes i projectes de col·laboració. A la reunió també hi han participat els patrons Francesc Roig i Josep Joaquim Sendra.

Jornet, que ocupa el càrrec de president des del passat estiu, ha lliurat a l’Arquebisbe un exemplar del llibre ‘Hereus de Tarraco’, obra editada per Arola i coordinada pel professor Joaquin Ruiz de Arbulo a iniciativa de la fundació.

La trobada s’emmarca en la sèrie de reunions oficials que el nou president de la Fundació està realitzant a les institucions de la ciutat.