Suport a la primera edició del Daurada Música Festival

El tarragoní Àngel Òdena, promotor del nou projecte musical. Fotografia: Daurada Música Festival.

El baríton tarragoní Àngel Òdena, de reconegut prestigi internacional i implicat amb la cultura local, promou aquest estiu la primera edició del Daurada Música Festival.

La iniciativa consta de quatre concerts de primer nivell a l’auditori Josep Carreras de Vila-seca, amb un doble objectiu musical i solidari, ja que es destinarà el 10% de la taquilla i part dels beneficis  a la lluita contra el càncer.

El primer concert es farà el 14 de juliol, amb la participació de la soprano  Maria Rey-Joly i el tenor Enea Scala, acompanyats per Anna Crexells al piano. El 20 de juliol serà el torn de la banda de jazz liderada per Stefano Palatchi i el dia 28 es viurà la cloenda amb dos concerts consecutius: un d’operístic amb el mateix Òdena, la soprano Sabina Puértolas i el pianista Marco Evangelisti i el segon, amb la la vila-secana Helena Botella i el pianista Bruno Anguera.

La Fundació Privada Mútua Catalana (FPMC), sempre propera a impulsar projectes musicals, artístics i culturals al Camp de Tarragona, dona suport a l’edició inaugural del Daurada Música Festival amb un conveni de col·laboració pressupostat en 6.000 euros.