Nou impuls a l’Aula d’Arts Escèniques de la Cooperativa Obrera Tarraconense

El president de la Cooperativa Obrera Tarraconense, Dionisio de la Varga (al centre), amb Ramon Marrugat, patró de la Fundació, a la seva esquerra, i el president de la FPMC, Joan Josep Marca, durant la signatura de la renovació del conveni de col·laboració entre les dues entitats.

La Fundació Privada Mútua Catalana (FPMC) ha estat un element clau en l’impuls viscut els darrers anys per l‘Aula d’Arts Escèniques de la Cooperativa Obrera Tarraconense (COT), que s’ha consolidat com un dels principals centres de creació i formació teatral de la ciutat.

Per a l’actual curs, on la Fundació aporta una subvenció de 5.500 euros gràcies a la renovació del conveni de col·laboració entre les dues entitats, la COT ofereix de nou un ampli ventall de cursos d’aprenentatge dividits en grups per edats, dels 4 als 17 anys, i també per adults.

Les classes les imparteixen professors titulats per l’Institut del Teatre com ara Marc Chornet, Mònica Bartolí, Eva Cabré, Eugènia González de la Rosa, Toni Guillamet i Sílvia Sabaté. Amb la sala El Magatzem com a  espai emblemàtic de treball, l’Aula ofereix també cursos intensius de veu i comunicació, de balls de swing, de dansa multicultural, de tango i de country.

La matrícula és gratuïta en tots els casos i les inscripcions es poden fer trucant als telèfons 977211148 i 608382431, a l’adreça electrònica  cot@cotarraconense.cat, al web www.cotarraconense.cat o presencialment a les oficines de l’històric edifici de la COT, al número 23 del carrer Fortuny, de dilluns a divendres, de 16.00 hores a 20.00 hores.

De forma paral·lela, la sala El Magatzem ofereix a la ciutat un programa cada cop més ampli d’espectacles que, per aquest 2018, s’ha iniciat recentment amb la temporada de primavera. S’hi inclouen obres teatrals de nivell, actuacions musicals i una consolidada cartellera infantil.