Convocatòria d’ajuts per al 2018

Signatura del conveni de col·laboració del 2017 amb el Centre de Lectura de Reus, una de les enitats que rep ajuts de la Fundació.

La Fundació Privada Mútua Catalana (FPMC), amb l’objectiu social de donar suport a la cultura, anuncia la convocatòria de concessió d’ajuts per a activitats programades per a l’any 2018. Hi poden concórrer grups, associacions, entitats i tota mena de col·lectius legalment constituïts.

La sol·licitud, que s’ha de dirigir al domicili social de la Fundació (Rambla Nova, 56; 43004 Tarragona), abans del dia 20 de desembre de 2017, ha d’incloure les següents dades:

Identificació:

– Entitat sol·licitant: nom, adreça, telèfon, adreça electrònica, NIF, núm. compte bancari

– Representant de l’entitat: Nom, DNI i càrrec

Activitat de l’ajut demanat:

– Nom, concepte, data

– Escrit explicatiu i raonat de l’activitat que s’ha d’ajudar

– Pressupost total previst

– Import de l’ajut que es demana

La sol·licitud ha d’anar acompanyada de la següent documentació, sempre i quan siguin entitats que no hagin demanat ajut els dos darrers anys:

– Fotocòpies del DNI i del NIF.

– Fotocòpia dels estatuts vigents de l’entitat.

– Document acreditatiu de la condició del signant.

– Declaració que expressi l’existència o no d’altres patrocinadors de l’activitat, o bé, si és el cas, la intenció de demanar-los i a qui.

– Memòria succinta de l’activitat de l’entitat els darrers dos anys.