El tarragoní Lluc Queralt guanya el segon concurs de pintura

Premi 1 Lluc

L’artista tarragoní Lluc Queralt guanya la segona edició del Concurs de Pintura que convoca la Fundació Privada Mútua Catalana. L’obra guanyadora es titula ‘Entre ferros i llençols’. El premi consisteix en una placa commemorativa oficial de la fundació i en una aportació econòmica de 2.000 euros.

El jurat ha concedit un accèssit a l’obra ‘Sala d’espera’, d’Ernest Descals, de Manresa. Aquest artista ha rebut la placa i un premi de 1.200 euros.

Pel que fa a la primera edició del concurs de Dibuix i Gravat, l’obra seleccionada pel jurat és ‘Camino al río’, de Mayid Yahiaoui El Moumni, de Madrid. El guardó té una dotació econòmica de 1.000 euros.

A la convocatòria s’han presentat 77 obres d’autors de diferents localitats de Catalunya i d’altres zones de l’Estat espanyol. El jurat estava format per Jordi Agràs (Generalitat). Josep Maria Prats (Ajuntament de Tarragona). Rosa Ricomà (Diputació – Museu d’Art Modern de Tarragona). Òscar Vives (Port de Tarragona). Dra. Anna Isabel Serra (URV), i Francesc Roig (Fundació Mútua Catalana).

Aquest dijous s’ha fet públic el veredicte del jurat, el lliurament dels premis i la inauguració d’una exposició amb les tres obres premiades i una àmplia selecció de la resta de peces presentades a la convocatòria. La mostra estarà instal·lada al Tinglado 4 del Moll de Costa fins al proper diumenge 12 de novembre.