La Fundació Mútua es reuneix amb l’alcalde de Tarragona

Reunió del president i membres del patronat de la fundació amb l'alcalde Ballesteros al despatx de l'ajuntament de Tarragona.

Primera trobada institucional entre el president de la Fundació Mútua Catalana i l’alcalde de Tarragona. La reunió entre Pere Jornet i Josep Fèlix Ballesteros ha servit per remarcar l’interès de tots dos en mantenir la col·laboració entre l’entitat i la institució.

Jornet ha assistit a la trobada acompanyat dels patrons de la fundació Josep Joaquim Sendra i Ramon Marrugat, i han intercanviat amb l’alcalde diversos obsequis.

Jornet i Ballesteros han repassat possibles escenaris de col·laboració en el futur, després de refermar la voluntat d ela fundació de seguir donant suport a iniciatives culturals del consistori.

Els darrers anys, l’aportació econòmica de la fundació ha fet possible les representacions d’òpera al Teatre Tarragona. A més, han ajudat altres projectes impulsats a la ciutat a través del govern municipal.

Mútua Catalana manté el suport a iniciatives de la URV

Pere Jornet i Maria José Figueras, al centre de la imatge. A l'esquerra, Josep Joaquim Sendra, i a la dreta, Francesc Roig.

El president de la Fundació Mútua Catalana, Pere Jornet, ha expressat a la rectora de la URV, Maria José Figueras, el compromís de l’entitat per seguir col·laborant en diverses iniciatives culturals i acadèmiques sorgides des de la universitat tarragonina.

Jornet i Figueras han mantingut la primera reunió oficial des que tots dos van assumir els respectius càrrecs de responsabilitat, fa uns mesos. Al president de la fundació l’han acompanyat en la reunió els patrons Josep Joaquim Sendra i Ramon Marrugat.

Jornet ha expressat a la rectora la seva confiança en el paper clau de la URV com a motor d’iniciatives culturals del sud de Catalunya i ha reiterat que la fundació en seguirà donant suport a algunes.

Aquest 2019, Mútua Catalana té previst signar un nou conveni amb la universitat a través del qual ajudaran econòmicamen, entre d’altres, la Càtedra Baixeras, l’organització d’un congrés sobre Literatura i Exili, les activitats de l’Aula de Teatre o els concerts de l’orquestra i la coral de la URV.

Visita institucional a l’Arquebisbe de Tarragona

D'esquerra a dreta, al Palau Arquebisbal: Francesc Roig, Josep Joaquim Sendra, Pere Jornet i monsenyor Jaume Pujol.

El president de la Fundació Mútua Catalana, Pere Jornet, ha realitzat una visita institucional al Sr. Arquebisbe de Tarragona, monsenyor Jaume Pujol i Balcells, per parlar de diversos temes i projectes de col·laboració. A la reunió també hi han participat els patrons Francesc Roig i Josep Joaquim Sendra.

Jornet, que ocupa el càrrec de president des del passat estiu, ha lliurat a l’Arquebisbe un exemplar del llibre ‘Hereus de Tarraco’, obra editada per Arola i coordinada pel professor Joaquin Ruiz de Arbulo a iniciativa de la fundació.

La trobada s’emmarca en la sèrie de reunions oficials que el nou president de la Fundació està realitzant a les institucions de la ciutat.