Pere Jornet Corbella, nou president de la Fundació Mútua Catalana

Pere Jornet Corbella, nou president de la Fundació Mútua Catalana. Foto: Juan Segovia

Pere Jornet Corbella és el nou president de la Fundació Privada Mútua Catalana. Jornet substitueix en el càrrec Joan Josep Marca Torrents, que va morir de manera sobtada el passat 18 de juny.

Pere Jornet (Tarragona, 1962) és enginyer de camins, canals i ports, i ocupava fins ara la vicepresidència de l’entitat. La seva designació com a president s’ha aprovat per unanimitat en el si del patronat de la fundació, on seguiran com a membres Josep Cervera Colom, Josep Maria Claver Isern, Isidre Colet Català, Lluís Comes Arajol, Josep Maria Grau Cabeza, Xavier Jornet Corbella, Antoni Pujol Niubó, Francesc Roig Queralt, Antoni Salas de Córdoba, Josep Sendra Navarro i Josep Joaquim Sendra Vellvé.

El nou president de la fundació ha manifestat la seva intenció de donar continuïtat a la tasca desenvolupada els darrers anys.