La Fundació s’hi afegeix al centenari de la Cambra de la Propietat Urbana de Tarragona

La Fundació Privada Mútua Catalana s’hi ha afegit a la commemoració del centenari de la Cambra de la Propietat Urbana de Tarragona (1914-2014),  celebrat durant el darrer any.

El programa es va iniciar el setembre del 2014 i va cloure el passat 17 de setembre del 2015 amb un acte al Teatre Metropol, a on es va presentar el llibre editat per analitzar el primer segle de vida de la Cambra i la seva vinculació amb Tarragona.

La Fundació ha donat suport a l’edició d’aquesta obra, que porta per títol La Cambra de la Propietat Urbana de Tarragona (1914-2014). La trajectòria d’un segle, i ha estat elaborada per l’historiador i professor de la URV, Josep Fàbregas Roig.

La FPMC ha signat també enguany un conveni de col·laboració amb la Cambra per finançar els actes commemoratius de l’aniversari, entre els que han destacat un cicle de conferències, jornades de portes obertes a l’edifici històric que acull l’entitat, l’emissió d’un segell de correus, l’elaboració d’un vídeo corporatiu, litografies commemoratives i una reunió de la Confederación de Cámaras de la Propiedad Urbana y Asociaciones de Propietarios de Fincas Urbanas, l’ens estatal del sector.

A l’acte del Teatre Metropol hi va assistir el patró i vicepresident de la Fundació, Pere Jornet, que va rebre una placa d’agraïment per part del president de la Cambra, Agustí Pujol i Niubó.