Els circs romans, protagonistes del tercer congrés de la Tarraco Biennal

Membres de la Fundació Mútua Catalana, comitè científic i alguns ponents a l'acte de cloenda del Segon Congrés Internacional d'Arqueologia Tarraco Biennal (foto: Manel R. Granell)

El Tercer Congrés Internacional d’Arqueologia Tarraco Biennal, que tindrà lloc el mes de novembre de 2016, centrarà les seves investigacions en els circs romans, edificis que acollien curses de cavalls i altres esdeveniments massius. S’hi analitzaran aspectes arqueològics, històrics i artístics d’aquest tipus de monuments entre els quals destaca el de Tarragona, el millor conservat de la Península Ibérica. També són molt importants els circs de Mérida, Segòbriga, Sagunt, València, Còrdova i altres.

Continua llegint

Entusiasme entre els nens i el públic de la cantata ‘Amics de pedra’

Més de 250 nens a l'escenari del Teatre Tarragona, sota la direcció musical de Pep Prats (foto: Gabriella Nonino)

La Fundació Privada Mútua Catalana es mostra extraordinàriament satisfeta amb el resultat de la cantata ‘Amics de pedra’ que aquest cap de setmana s’ha representat en tres ocasions al Teatre Tarragona. Hi han participat prop de 900 nens i nenes de setze escoles de la ciutat.

Continua llegint