La Fundació Privada Mútua Catalana apadrina l’òpera a Tarragona

La Fundació Privada Mútua Catalana apadrina l'òpera a Tarragona

L’Alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros i Joan Josep Marca, president de la Fundació Privada Mútua Catalana, acompanyats per la Tinent d’Alcalde de Cultura, Patrimoni i Festes, Carme Crespo han signat aquest matí al Teatre Tarragona un conveni de col·laboració entre la Fundació Privada Mútua Catalana i l’Àrea de Cultura de l’Ajuntament de Tarragona per aquest any 2013.

Continua llegint

La Fundació Mútua Catalana i la URV col·laboren en recerques de les àrees d’història i de filologia catalana

9d85f3ea54ba7dd2cd1da4d9c5a4b1be

La Fundació Privada Mútua Catalana i la Universitat Rovira i Virgili han signat aquest matí, al Rectorat, un conveni específic de col·laboració per donar suport econòmic a diferents activitats científiques de l’àmbit de la Història i de la Filologia Catalana. Han signat el conveni el president de la Fundació, Joan Josep Marca, i el rector de la URV, Francesc Xavier Grau. La Fundació Privada Mútua Catalana té com a objecte la promoció i el foment, principalment dins l’àmbit geogràfic català, d’activitats benèfiques, socials, ecològiques, polítiques, econòmiques, jurídiques, docents, filantròpiques, d’estudi científic, i en general, dels àmbits de les arts i la cultura. Ambdues institucions ja estan unides per un conveni-marc de col·laboració signat l’any 2011, i la Fundació Privada Mútua Catalana ve col·laborant de manera ininterrompuda amb la Universitat.

Continua llegint